Het grote mirakel is geschied: vandaag kreeg ik thuis vijf exemplaren van de tweede druk van ons boek "Santiago, here we go" in handen.  Whaow! Dit is gewoon ongelofelijk.  Ik kan mijn ogen niet afhouden van die twee kleine woordjes op het laatste blad: "tweede druk"'. Bedankt aan alle lezers en kopers van het boek.

De persoonlijke verkoop van het boek leverde in totaal 590 euro op voor de vzw Engelbewaarder.  Het geld wordt overgemaakt aan het nursingtehuis. Liefst zou ik hiermee bijdragen aan de uitbouw van het kippenhok.  Maar het natuurlijk de VZW die zelf moet beslissen wat ze met de centjes zullen aanvangen.

Reacties

  1. Benoit de Ghellinck26 mei 2012 om 13:14

    Dag Wim, Ria, Katleen en Hannelore,

    Ik heb uw boek net gelezen en uw blog opgezocht.

    Een dikke proficiat voor het welslagen van jullie uitdaging. Het is niet de afstand, nog de moeilijkheden van de weg, maar het eensgezind blijven, in familieverband, die deze camino bijzonder maken.

    Dit vond ik een boeiend boek en heel mooi gescheven door een vader die een zeer bijzondere ervaring schenkt aan vrouw en dochters.

    Ik heb veel van uw boek genoten en veel ervaringen herleeft. Ik was ook zelf pelgrim (te voet weliswaar) van thuis naar Compostella. Dit mocht ik wel beleven in de herft van vorig jaar tussen 21 september en 21 december. Ik had veel tijd voor me, geen warmte onder weg en vooral een zeer rustig periode van het jaar uitgekozen.

    Benoit de Ghellinck.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Van Antwerpen naar de Waddenzee: dag 14

Nieuwe fietsen... Batavus Apache Supreme

Verkenning van het Gardameer, dag 10