Het boek is op komst!

Sinds we in 2010 met de fiets naar Santiago de Compostela trokken blijft dit avontuur ons nog elke dag beroeren. Het bleek zowel voor ons als voor de dochters een verrijkende ervaring te zijn. Met ons verhaal raken we ook veel meer mensen dan we ooit hadden durven denken.  Welke avonturen we beleefden kunt u zeer binnenkort lezen in het boek "Santiago, here we go" dat in november 2011 verschijnt bij uitgeverij Lannoo.


Geniet van ons verhaal en steun daarbij ook het Ortho-Agogisch Centrum Engelbewaarder te Aartrijke.
Vzw Engelbewaarder zorgt en begeleidt volwassenen met een verstandelijke beperking. De voorziening bestaat uit:


•Een nursingtehuis voor 120 volwassenen met een ernstig of diep mentale, al dan niet meervoudige beperking.

•Een dagcentrum voor 10 volwassenen met een matig, ernstig of diep mentale, al dan niet meervoudige beperking.

Het boek kost € 25,00 en van elk via ons verkocht exemplaar geven we € 5,00 aan dit waardevolle project.

Hoe kun je dit boek bekomen?


Door overschrijving van € 25,00 + € 2,50 verzendingskosten op rekening 738-1300295-32 met vermelding “Boek” + je naam en adres. We sturen je het boek via de post toe tegen 10 december 2011.

Buen camino,
Wim, Ria, Kathleen en Hannelore

Reacties

  1. Net het boek gelezen: een must voor alle papa's die er van dromen om met hun tienerdochters (en/of -zonen) op trektocht te gaan. Mijn dochters (en mijn echtgenote) staan nu niet bepaald te springen om 2000 km te fietsen. (Mijn jongste van 8 heeft wel al uitgerekend hoeveel jaar het nog was vooraleer zo oud zal zijn als Hannelore toen). Voorlopig houden we het bij wandelen: in mei stappen we samen een 50km van de GR16 langs de Semois af.
    Bedankt om jullie ervaring met "de wereld" te delen en nog veel plezier samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Wim

    Ik heb jouw boek ook gelezen. Binnenkort vertrekken we ook naar Compostela. In jouw boek las ik dat jullie een soort alarmsysteem voor de fietsen gekocht hebt bij A.S. Adventure. Kan je me eens het merk en type van dat alarmtoestel laten weten (metdefietsopreis@gmail.com). 't zou kunnen dat ik me dan ook nog zoiets ga aanschaffen.

    Grtn,
    Lies

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Van Antwerpen naar de Waddenzee: dag 14

Verkenning van het Gardameer, dag 10

Nieuwe fietsen... Batavus Apache Supreme