Kaartje naar Londen. Heen en terug aub.

Vermits ik nog steeds niet overtuigd ben van de werkbaarheid van een fiets-GPS (tenzij iemand me het tegenbewijs kan leveren), heb ik me bij Reisboekhandel De Reyghere in Brugge voorzien van een nieuwe kaart. Ik vind daar trouwens altijd mijn gading.
Wat heb ik al?
"Kent Cycling Country Lanes & Traffic-Free Family Routes". Dit is een uitgave van Goldeneye Cycling Guides in regenvast materiaal.  Dat laatste zal aan het Britse klimaat wel niet vreemd zijn.
Een deel van fietstrajecten volgt het Sustrans National Cycle Network
Via een combinatie van routes hopen we onze weg naar Londen te vinden langs min of meer rustige wegen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Antwerpen naar de Waddenzee: dag 14

Nieuwe fietsen... Batavus Apache Supreme

Verkenning van het Gardameer, dag 10